조만간 나올 니드포 시프트 패치 내용

조만간 나올 니드포 시프트 패치 내용

출처: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/333357.page

NEW CONTENT/FUNCTIONALITY
– Increased the maximum number of online players from 8 to 12
– 멀티플레이어 8명에서 12명으로 늘림

BUG FIXES – CROSS-PLATFORM
– General game stability and performance improvements
– 전체적인 게임 안정성과 퍼포먼스 증상

– Improved car handling
– 차 핸들링 개선

– Fix for issue where some cars would bounce on their suspension during high load situations
– 일부 차량들이 서스펜션에 높은 하중이 걸렸을때 되튀는 현상 수정

– Fix for grass sometimes being displayed out of position
– 가끔식 풀이 보이는 문제 수정
  (요거 저도 봤습니다 아스팔트위에 풀이 자라나 있더군요 -_-; 리스타트하니 사라짐)

– Fix for intermittent incorrect driver duel results
– 간헐적으로 운전자가 두명이 되는 현상 수정

– Fix for inverted balance slider operation
– 슬라이더 조작 균형이 반전되는 문제 수정

– Fix for online wins and losses occasionally being calculated incorrectly for drift races
– 온라인 드리프트 경주에서 가끔씩 승자랑 패자 계산이 부정확한 문제 수정

– Fixed issue where loaned career car would inherit the player’s career car tuning settings
– 플레이어의 캐리어 차의 튜닝세팅이 대여받은(?) 차량에 적용되는 문제 수정

– Fixed various usability issues with the advanced tuning screens

– Fixed lap timing for first lap of rolling start events
– 롤링스타트한 게임에서의 첫번째 랩타임 문제 수정

– Fixed car tuning settings sometimes not taking effect
– 튜닝이 때때로 적용되지 않는 문제 수정

– Fix to prevent rewinding past the start of instant replays
– 인스탄트 리플레이에서 시작 이전으로 되감기 문제를 수정했다.

– Fixed car livery occasionally appearing all white during driver duel events
– 듀얼 이벤트 중에 가끔씩 Livery로 입힌게 그냥 전부 흰색으로 나오는 문제 수정

– Fixed incorrect screens being shown when player is disqualified
– 플레이어가 예선 탈락했을때 제대로 적용 안되는 문제 수정

– Fix for occasional invisible opponents appearing during online drift events
– 온라인 드리프트 경주이벤트시에 상대방이 가끔씩 보이지 않는 문제 수정

– Fix for intermittent hang when skipping quickly through post-race screens

– Fix for intermittent hang when pressing X repeatedly in My Cars screen
– 가끔씩 마이카 화면에서 X를 빠르게 연타시 멈추는 현상 수정

– Fix for missing race groove on point-to-point tracks
– 바퀴자국이 한점에서 다른 한점까지 안생기는 현상 수정

– Prevented car livery resetting to default after an online race
– 온라인 경주후에 차량의 livery가 디폴트로 설정되는것 방지

– Fix for advanced tuning not staying unlocked on reload

– Fixed invitational event cars getting their setups corrupted and becoming undrivable (e.g. Veryon and Carrera GT)

– Fix for Lamborghini’s having a low top speed when upgraded
– 람보르기니가 업그래이드 했는데 최대속력이 줄어드는 문제 수정

– Fix for Corvette Z06 and Dodge Viper not able to move at the start of some events
– Corvette Z06 and Dodge Viper 요차량이 가끔씩 출발이 안되는 문제 수정
(요것도 봤습니다. 1단 넣고 클러치 떼는 순간 그냥 RPM이 줄어들더니 시동이 꺼지더군요.)

– Fix for some upgraded AI cars bottoming out causing some instability over bumps

– Fix upgrade menu bug
– 업그레이드 메뉴 버그 수정

– Fix for a force feedback strength settings save bug
– 포스피드백 강도 세팅 저장 버그 수정

– Fix multi-player settings for AI opponents and drift mode
– AI 차량과 드리프트 모드에 대한 멀티플레이어 세팅 문제 수정(뭐가 문제였길래)

– Fix for vinyls being incorrectly applied on rear wing
– 뒤쪽날개에 vinyls이 부정확하게 적용되는 문제 수정

– Fix for a hang in lobby when accessing friend’s list from car select
– 로비에 있을때 차 선택에서 친구 목록에 접근하면 걸리는 문제 수정

– Fix for profile load bug which skips save select menu when holding down Enter key

– Fix for jumping body parts when car resets
– 차량 리셋시 보디파츠가 뛰는 거 수정(뭔 문제인지 보질 않아서 모르겠음)

PC SPECIFIC
– Improved ATi graphics card support
– ATI 글픽 성능 개선

– Improved dynamic vertex buffer usage (performance optimization on all PCs)
– 다이나믹한 버텍스 버퍼 사용 개선( 모든 피시에서 최적화)

– Fixed crashes on certain PC configurations when changing shadow settings
– 그림자 설정 바꾸면 에러나는 현상 수정

– Fixed intermittent crash during first lap of races on certain PC configurations
– PC 설정에 따라 첫바퀴 돌다가 뻑나는 문제 수정

– Disabled forced dampening for custom wheel presets on PC
– PC버전에서 커스텀 휠에서 강제 댐핑 못쓰게 막았다.

– Optimized multi-GPU PC operation
– 멀티GPU 최적화

– Fix for intermittent missing surface sounds on certain PC configurations
– PC설정에 따라 가끔씩 표면소리가 안나는 문제 수정

– Fix for intermittent black skies
– 가끔 검은하늘되는거 수정

– Fix for LAN menu hang for client when host quickly returns to main menu
– 호스트가 메인메뉴로 돌아왔을때 클라이언트들이 랜 메뉴에서 걸리는 문제 수정

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귀찮다 빠진건 다음에…
오역은 댓글달아주세요.


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